اختلافات خانوادگی؛ گزارشی از قتل یک زن توسط همسرش در تهران

اواخر بهمن ماه سال گذشته، مردی در تهران با اجیر کردن دو نفر همسر خود را از طریق خفه کردن به قتل رساند. متهم پس از بازداشت، اختلافات خانوادگی را انگیزه این اقدام عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲، در پی تماس شهروندان با پلیس مبنی بر وقوع قتلی در محله نواب تهران، ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

پس از حضور ماموران پلیس در محله حادثه، مشخص شد که زنی با روسری خفه شده و به قتل رسیده است.

در ادامه ماموران پلیس برای بررسی بیشتر موضوع به محل کار همسر مقتول به نام “حمید” رفتند، یکی از همکاران متهم به ماموران پلیس گفت: مدتی بود حمید دنبال “آدمکش” برای قتل همسرش بود، بعد هم که من از او در مورد ماجرا پرسیدم وی این با انکار این موضوع گفت که شوخی کرده و ارتباطش با همسرش خیلی هم خوب است.

نهایتا پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران آگاهی با توجه به مستندات در صحنه جرم و گفته شاهدان ماموران پلیس که به همسر مقتول شک کرده بودند، او را بازداشت کردند.

متهم پس از بازداشت با اعتراف به قتل همسرش، دلیل این اقدام را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و گفت: اول می‌خواستم خودم قرص بخرم و به نرگس بدهم، اما ترسیدم لو بروم و بعد از دستگیری مرا اعدام کنند به همین خاطر منصرف شدم. بعد از آن بود که دنبال “آدمکش” گشتم تا برای قتل همسرم اجیر کنم. سه ماه قبل از حادثه موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و او دو خلافکار را معرفی کرد که به خاطر پول هر کاری انجام می‌دهند. نهایتا پس از چند مرتبه ملاقات با آنها و توافق بر سر مبلغ آدرس خانه‌ ام را به همراه کلید به آنها دادم.

متهم در ادامه افزود: در روز قتل آن دو نفر تلفنی به من گفتند زنم را با روسری خودش خفه کرده و طلاهایش که ارزش آنها ۴۰۰ میلیون تومان بود را برداشتند. بعد از وقوع این رویداد آنها را در خیابان ملاقات کرده و سی میلیون تومان هم به صورت جداگانه به آنها پرداخت کردم. سپس به همسایه زنگ زدم و وانمود کردم که نگران وضعیت همسرم هستم.

در پی اعترافات متهم، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران دستور به بازداشت دو متهم دیگر را صادر کرد و تحقیقات در خصوص این پرونده کماکان ادامه دارد.

بیان دیدگاه